VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ
Postup při výměně nebo vrácení zboží:
Postup při výměně / vrácení zboží do 14 dnů
1. Vyplňte předtištěný formulář pro vrácení, který vám přišel v balíku. Jestli se Vám formulář někam zatoulal, můžete si ho stáhnout ZDE
a vytisknout znovu.
2. Zboží, které chcete vracet, vložte nepoužité do původního obalu spolu s vyplněným formulářem.
3. Snažte se zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Nejvíce se na to hodí bublinková obálka, plastová obálka nebo
krabice.
4. Zabalené zboží odešlete do naší kamenné prodejny na adresu:
SPODNÍ PRÁDLO & BOUTIQUE LUDMILA
Ludmila Štarmanová
Nové náměstí 1748
560 02 Česká Třebová
V žádném případě neposílejte zboží na dobírku! Taková zásilka nebude převzata a Váš požadavek nemůže být vyřízen.
Doporučujeme zásilku zaslat doporučeně a zároveň ji pojistit ve výši ceny zboží. Jedná se o službu, kterou Vám nabídne pošta při
odesílání balíku. V případě, že by se při přepravě s balíčkem cokoliv stalo, po doložení podacího lístku dostanete své peníze zpět.
Po přijetí zboží provedeme jeho kontrolu, a co nejdříve Vás budeme emailem informovat o předpokládaném termínu vyřízení, stejně jako
o odeslání zboží zpět k Vám.
Doba výměny zboží je závislá na momentálních skladových zásobách, ale máme-li zboží skladem, požadovanou velikost Vám samozřejmě
zašleme obratem.
Podmínky pro výměnu nebo vrácení zboží:
1. Zboží je nutné vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.
2. Zboží zkoušejte výhradně na spodní prádlo.
3. Zboží zkoušejte pouze v čistém a suchém interiéru, protože Váš požadavek na reklamaci či vrácení zboží může být kladně vyřízen
pouze v případě, že Vámi zaslané zboží bude čisté, nepoškozené, nevyprané, suché a s originálními visačkami.
4. Zboží musí být nenošené, neprané, v původním stavu, se všemi visačkami a cedulkami, tak aby bylo vhodné k dalšímu prodeji.
5. Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. Vadí jakékoliv použití lepicí pásky, nápisy, nálepky, otvory,
znečištění, mastnota, vlhkost apod.
6. Všechny podprsenky a plavky s vyztuženým bezešvým košem balte do krabice (větší, než je podprsenka), košíčky neprolamujte!
7. Bude-li v průběhu vyřizování vrácení zboží zjištěno, že je zboží poškozeno způsobem, jaký nemohl nastat při jeho výrobě (škrábance, skvrny,
utrhaná poutka zipů, apod.), je nutné brát na vědomí, že Vám bude zboží vráceno zpět na Vaše náklady.
8. Ušpiněné prádlo a zboží nevyhovující obvyklým hygienickým standardům nelze vrátit!
9. V případě nedodržení pokynů pro vrácení zboží, Vám zboží bude vráceno zpět na Vaše náklady nebo bude ze zaplacené hodnoty
zboží stržena procentuální hodnota dle rozsahu poškození.
10. V případě vrácení zboží bez požadavku na jeho výměnu, Vám vrátíme peníze zpět na váš bankovní účet, který jste uvedl/la ve formuláři
pro odstoupení od smlouvy. Peníze vracíme do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.
Formulář pro odstoupení od smlouvy